BEMÆRK: VI FØLGER MYNDIGHEDERNES RETNINGSLINIER VEDR. COVID-19     |     KONTAKT OS: Tlf. 9785 3930 - Fys@fysioterapi-struer.dk

TRÆNING

Træning er godt og sundt for os alle. Din træning kan være med til at forbygge skader, og er skaden sket, er det vigtigt med korrekt genoptræning. Hos Struer Fysioterapi er der plads til alle, og vi viser hensyn til dig og dine behov.

Vi udbyder mange forskellige former for træning og du kan se typerne herunder og læse mere ved at trykke på de forskellige overskrifter.

FRI TRÆNING I FITNESS

Vi har et stort indbydende fitnesscenter, hvor du har mulighed for at komme og træne.

Uanset om du har en skade, der skal genoptrænes, eller bare har lyst til at komme i bedre form. Her er alle velkommen.

Se mere om vores træningsfaciliteter og hvilke fitness abonnement vi tilbyder HER

HOLDTRÆNING

Vi tilbyder en bred vifte af hold her på klinikken, Vi har opdelt vores hold i to grupper, motionenshold og fysioterapeutiske hold.

På motions holdene er det primær mål en bedre konditoin og styrke. Der ydes ikke tilskud fra regioen til disse hold.

Fysioterapeutiske hold er fælles betegnelsenpå de hold hvor lægen kan henvise til. Det er ikke nødvendigt med en læge henvisning men er den der gives der tilskud fra regionen.

VARMTVANDSTRÆNING
Varmtvandstræning er for alle, der ønsker at træne hele kroppen og opleve det varme vands smertelindrende effekt.

PERSONLIG TRÆNING

Ønsker du at nå helt bestemte mål, så skab en skræddersyet plan sammen med din træner.

Bliv guidet, motiveret og testet frem til din succes: måske en sportspræstation eller fx vægttab?

Du vil blive ført gennem forløbet med stor ekspertise og personlig interesse

 

Personlig træningsforløb

Vi har alle hver især forskellige grunde til at træne. Det er vigtigt at få klarlagt sine mål og sat ind de rigtig steder, for at opnå de bedst mulige resultater. Vi hjælper gerne med at få lavet et personligt trænings- program. Ring og bestil en tid på 97853930

BARSELSTILBUD

Barselslivet er ikke altid en dans på røde roser med uforstyrret nattesøvn, lange brusebade og masser af tid til selvforkælelse. Det ved du sikkert alt om, hvis du lige nu befinder dig i den – til tider – tågede barselsboble, der er fuld af lykke, men også tis, tårer, snot, lort, gylp og udmattelse. 

Kunne du tænke dig at dyrke motion før bybyen ankommer eller med baby under armen?

På vores hold  er baby velkommen og kan både være en aktiv del af træningen, lege på et tæppe foran dig eller sove i barnevognen udenfor. Du finder både let motion, hårdere fysisk træning, og hold hvor hygge er i højsædet. 

Find den motionsform der passer til din barsels-hverdag og dit efter-fødselsforløb. Du skal være opmærksom på, at vi på de fleste hold anbefaler, at du venter til 8 uger efter din fødsel. 

Vi har her lavet et samlet overblik over de tilbud vi udbyder i graviditeten, efterfødsel og til babyer.