Fysio Pilates- begynder hold

HVEM: Til dig med langvarige eller tilbagevendende smerter i f.eks. ryg, nakke eller bækken.

HVAD: Fysio pilates er det bedste fra pilates anvendt fysioterapeutisk. Det handler om at (gen) etablerer den neuromuskulære kontrol i truncus (og resten af kroppen), så man forebygger, mindsker eller eliminerer smerter og funktionsforstyrrelser. Øvelserne kræver koncentration og motivation- det er ofte hovedet der udfordres mest i starten. Neuromuskulær grundtræning er ikke ”gang i den” og pulsen op, og det er ikke- i første omgang, store og vilde bevægelser. Til gengæld giver det dig forudsætningen for at kunne klare alle de sjove, vilde og hæsblæsende aktiviteter. Eller bare en helt almindelig hverdag uden smerter.

HVORNÅR: Tirsdag kl 15.30- 16.30 og fredag kl 8-9.

Er dette tilbud noget for dig? Så ring til Klinikken på tlf.: 97853930.

Jeg glæder mig til at se dig

Venlig hilsen

Line Bech

Områdets førende klinik.

Vi er et team på 15 fysioterapeuter. som står parate til at hjælpe dig.
Vi tilbyder undersøgelse, behandling, træning og hjælp til selvhjælp.
Vi tilbyder også en lang række forskellige hold bl.a. crossfit.
Vi kommer i Struer, Thyholm, Lemvig, Vinderup samt Holstebro, og har patienter langvejs fra i Danmark, sågar fra udlandet.

Vi tager hånd om dine fødder.

Vi er to statsautoriserede fodterapeuter i huset, som er klar til forebygge og behandle fodlidelser. Vi er uddannet til at yde fodterapi og fodbehandling. Autorisationen er din garanti for fodterapeuternes anerkendte uddannelse og dermed behandlingens kvalitet. I nogle behandlinger ydes der tilskud fra den offentlige sygesikring og Danmark. Ring evt. og hør nærmere.

Træning, når du vil.

Vi tilbyder fri træning pr. måned for 175 kr. Her har du mulighed for at komme og træne fra kl. 6.00 til kl. 22.00 hele ugen, også i weekenden. Uden oprettelsesgebyr.

Du kan også vælge at købe et 10 turskort eller træne på et af vores mange hold.

Ring og hør nærmere.