Gla:D

HVEM: "Godt Liv med Artrosei i Danmark" er et specifikt uddannelses- og træningstilbud til alle med symptomer på artrose(slidgigt) i knæ- og hofteled.

HVAD: Formålet er gennem specifik træning og tilegnet viden at reducere smerte og forbedre funktionen og herigennem lette dagligdagen og undgå eller udsætte evt. operation.
Patientundervisningen er et vigtigt element, hvor man lærer om artrosens symptomer, risikofaktorer og behandlingsmuligheder, træning og smertehåndtering.

HVORNÅR: Træningen forudgåes af en individuel undersøgelse, tilpasset den enkelte og foregår på hold under fysioterapeutisk vejledning i minimum 6-8 uger. Vi tilbyder formiddags- og eftermiddagshold.

Læger kan henvise til GLA:D

Er dette tilbud noget for dig? Så ring til Klinikken på tlf. 9785 3930

Vi glæder os til at vejlede og træne med dig.

Venlig hilsen
Sanne, Tove og Nanna

Fysioterapeuter

Områdets førende klinik.

Vi er et team på 15 fysioterapeuter. som står parate til at hjælpe dig.
Vi tilbyder undersøgelse, behandling, træning og hjælp til selvhjælp.
Vi tilbyder også en lang række forskellige hold bl.a. crossfit.
Vi kommer i Struer, Thyholm, Lemvig, Vinderup samt Holstebro, og har patienter langvejs fra i Danmark, sågar fra udlandet.

Vi tager hånd om dine fødder.

Vi er to statsautoriserede fodterapeuter i huset, som er klar til forebygge og behandle fodlidelser. Vi er uddannet til at yde fodterapi og fodbehandling. Autorisationen er din garanti for fodterapeuternes anerkendte uddannelse og dermed behandlingens kvalitet. I nogle behandlinger ydes der tilskud fra den offentlige sygesikring og Danmark. Ring evt. og hør nærmere.

Træning, når du vil.

Vi tilbyder fri træning pr. måned for 175 kr. Her har du mulighed for at komme og træne fra kl. 6.00 til kl. 22.00 hele ugen, også i weekenden. Uden oprettelsesgebyr.

Du kan også vælge at købe et 10 turskort eller træne på et af vores mange hold.

Ring og hør nærmere.